středa 22. února 2012

Konečně sluníčko...

Krásný den mé milé. Dneska se konečně po dlouhé době objevilo nádherné předjarní sluníčko. I když já bohužel ležím doma s ošklivým zánětem průdušek a léčím se doslova koňskými dávkami antibiotik, mám dnes obrovskou radost z hřejivých slunečních paprsků.





Nedávno jsem viděla nádhernou kombinaci žluté a fialové a natolik se mi zalíbila, že jsem ji použila na své předjarní háčkování...









Užívejte si krásné slunečné dny, snad již brzy bude jaro a paprsky budou mít opravdovou sílu, kterou už všichni nutně potřebujeme.



Mějte krásný den
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

8 komentářů:

  1. Zhmotnělá něha :-)
    Kombinace fialové a žluté by mě nikdy nenapadla, ale v těchto odstínech je opravdu jemné, něžná, nádhera

    OdpovědětVymazat
  2. Kombinace je nádherná. Přeji,aby sluníčko vytáhlo bacily co nejrychleji.

    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Martinko.....barevná kombinace je opravdu moc krásná,jemná a něžná...nádherně jsi tvořila.
    Přeji Ti ( ale i všem ostatním )víc a více hřejivých slunečních paprsků....Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, překrásné háčkování, přeji brzké uzdravení,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčátka, já Vám všem moc děkuji za milá slova a budu se těšit někdy příště na vaši návštěvu, Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký večer!
    Jste velice šikovná a pečlivá! Nádherně sladěné hřejivé odstíny...
    Užíváte laktobacil na obnovu střevní mikroflóry po antibiotikách? Nutné na imunitu!
    Mějte se krásně!
    Ludmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer Ludmilko... moc děkuji za pochvalu. A ano, laktobacily užívám. Mám s tím problémy, takže ihned nasazuji. Mějte krásný večer a těším se na další návštěvu Martina

      Vymazat
  7. Růžičky máš krásné a dokonce jsi je ozdobila stejně jako já perličkami:-)Ale ta kombinace barev-je úžasná!!!Michaela

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...