úterý 24. dubna 2012

Na "tropy" vyzbrojená...

Moc Vás zdravím v úterním podvečeru mé milé. Už druhý den nám předpovědi počasí slibují na víkend teploty přímo letní. Musím se tedy řádně připravit...:o)
Již několik let mám doma tyrkysovou lýkovou tašku. Nic exkluzivního to není, ale řekla jsem si, že bych ji mohla trošku "vyšperkovat" romantickými růžičkami tón v tónu. Je to taková vděčná aplikace, kterou mám moc ráda.






Jsem moc zvědavá, jestli jim ta předpověď opravdu vyjde. Mám takovou tyrkysovou sukničku a k té by se taška nááááramně hodila.... :o) Docela se těším, už mi to pořádné sluníčko a teploty nad 20°C chybí...




Užijte si dnešní večer v klidu milé dámy...




Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina


18 komentářů:

  1. Moc Tě zdravím milá Martinko...tašku jsi opravdu krásně vyšperkovala...květinky jí moc sluší.
    Také si moc přeji,aby se nám víkend sluníčkově vydařil....měj se krásně pa,pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janinko...moc ti děkuji za milá slovíčka. Už se těším až bude krásně, pa pa a hezký den Martina

      Vymazat
  2. Moc zdravím,tašce to s růžemi sluší!Také se těším na sluníčko:-)snad bude brzy hřát:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věruško...děkuji ti moc a také už se těším na teploučko, pa pa Martina

      Vymazat
  3. Marti, taška akoby ožila a je naprosto úžasná. Pekne si to vymyslela. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejko...jsi milá a já ti děkuji za tvá slovíčka, pa pa Martina

      Vymazat
  4. Martinko je nádherná,krásně jsi ji ozdobila!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo...moc moc ti děkuji za pochvalu, krásný den přeji Martina

      Vymazat
  5. Martinko krásně jsi si jí vyšperkovala.. už tě vidím tyrkysovou sukničku , taštičku a pohodička teploučko... taky se těším ne teplo.. pa krásné dny Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj moje milá...jsi zlatá, děkuji ti moc za pochvalu. Jak já se těším na teplo...ani nevíš :o) pa pa a krásný den, Martina

      Vymazat
  6. Martinko, z tašky si udělala butikový kousek! jen včas vyzkoušej tu sukýnku, asi ti bude velká!
    Přeji hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko...ty jsi anděl, takovou pochvalu si ani nezasloužím. Byl to takový momentální nápad. Moc ti děkuji za pochvalu, přeji ti krásný den, pa pa Martina

      Vymazat
  7. Martinko,
    Helenka má naprostou pravdu :-)
    Taky si myslím, že budeš muset vytáhnout i šicí stroj a zabírat ;-)
    Na teplý víkend se také moc těším !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ilonko...sice mám dole už 3kg...jupíííí....ale s tím zabíráním to nebude tak horké :o) Moc ti děkuji za slovíčka, pa pa a krásný den Martina

      Vymazat
  8. Marti, máš u mňa ocenenie za Tvoje inšpiratívne a krásne tvorenie. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co ?????????? Opravdu ????????? Jsem šťastná.....moc moc moc moc moc děkuji Andrejko, jsi zlatíčko ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Vymazat
  9. Marti u me taky máš ocenení:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...moc ti děkuji, moc mě to potěšilo, pa pa a krásný večer Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...