středa 4. července 2012

Candy barvy...

Ahoj ... moje milé,  přijměte dnes prosím ode mě slaďoučký candy pozdrav ♥♥♥    Utíkám za Vámi jen na pár minut, protože za chvilku na mě 100% čeká zase nějaká práce. Dnes je u nás po několika dnech deště zase sluníčko. Zahrádka je tedy řádně prolita a teď už to chce ty silné červencové sluneční paprsky, aby všechno dobře zrálo.
Neprovokuje ve Vás toto počasí různé chutě? ...ve mně tedy ano...♥♥♥  Třeba na meloun?... anebo na bonbóny?...anebo na úplně něco jiného?...
Candy

♥♥♥

♥♥♥


Uháčkovala jsem si letní chňapku "melounovku"


♥♥♥
A teď už jen slaďoučké bonbónové pohlazení...





♥♥♥
Tak, jste už řádně naslazené???
Moje milé...užívejte si sluníčka a brzy zase...
Pa  ...
♥♥♥



 


Candy


Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

12 komentářů:

  1. Marti, máš pravdu... taky mě honí "počasové" chutě... ale ani tak ne na maršmelounky, jako spíš na dobré grilované masíčko... pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni...já si radši dám také masko, ale když ty bonbónky mají tak krásnou barvu ☺ Měj hezký večer, Martina

      Vymazat
  2. Martinko....sladké miluji a tvé fotečky jsou přímo k nakousnutí.Moc se Ti povedla i melounová chňapina.Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janinko...děkuji za krásná milá slova a pochvalu chňapiny. Měj se fajn a tvoř, ať se mám na co těšit ☺ Pa Martina

      Vymazat
  3. Úplně jsi mě navnadily,zítra si hned jedny koupím-miluji tyhle bonbony a už jsme je dlouho neměli:-)Krásné fotečky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo...tak to jsem ráda, že jsem ti polechtala chuťové pohárky. Já sice bonbónky moc nemusím, ale tyhle jsou fakt dobré. Krásné dny, pa Martina

      Vymazat
  4. Marshmallow ,uz je vidim jak plavou v hrnku s horkou cokoladou ale to ted neni v tom horku pro vas.Chnapka je moc hezka a opravdu melounova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ello...máš pravdu, máme tady teď veliká vedra. Raději si dát ten vychlazený meloun a spousty spousty vody. Měj se krásně a děkuji za návštěvu,pa Martina

      Vymazat
  5. Ahoj Marti, chňapka je kouzelná, jen se zakousnout :-) Marsmallow jsem už tak strašně dlouho neměla, vždycky mě bavilo je natahovat :-)
    Krásný prodloužený víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alčo...děkuji za pochvalu. Abych pravdu řekla, tak já ty marsmallow moc nemusím, ale překvapilo mě, jak jsou tyhle chutné. Krásné horké dny, pa Martina

      Vymazat
  6. Krásný příspěvek a ty úžasné fotečky ajajaj to mám chutě :o))) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti...děkuji za pochvalu. Krásnou neděli, pa Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...