čtvrtek 20. prosince 2012

20. prosinec ... Pusinky pro andílky ...


Dnes pro Vás milá děvčátka otvírám již dvacáté adventní okénko...tak srdečně vítejte ♥
Pro "andílky" a také samozřejmě pro nás jsem upekla sněhovo-kokosové pusinky. Musela jsem je bleskem schovat, protože jinak by je ti moji dva andílci slupli "natošup". A to tedy ne ☺... ještě to musí chvilku vydržet. Za několik dní jim vše naservíruji mile ráda a budou si moct mlsat, jak budou chtít. Naprosto jsem se zamilovala do nádherné skleněné mísy na nožce, na které jsou pusinky vyskládány. Pečivo na ní vypadá skvěle.
Těším se na  sobotu, protože to budu péct vánočky...a to je do Štědrého dne už jen chvilička.
                                               20.                  prosinec
❅❅❅
Kokosové pusinky pro andílky




Pro ty z vás, které by si chtěly ještě pusinky udělat, přikládám recept. 
Je to úplně jednoduché...zkrátka žádná věda ☺

4 bílky
250 g moučkového cukru
200 g kokosu
špětka soli

Ve vodní lázni vyšlehejte dotuha bílky s cukrem a špetkou soli...
Směs musí být opravdu tuhá, pevná a teplá...
Pak už jen lžící opatrně vmíchejte kokos...
Sáčkem na zdobení vytvářejte pusinky na plech vyložený pečicím papírem...
Vložte do předehřáté trouby a spíše sušte zhruba při 125°C. 



PUSINKY
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 Loučím se dnes s Vámi chutí slaďoučkých kokosových pusinek...
Doufám, že jste měli prima čtvrtek...
a protože zítra je pátek...juchůůůů....
a začínají nám vánoční prázdniny, 
tak se moc těším !!!





Opatrujte se ❅❅❅
Všechny Vás objímám
Vaše Martina


8 komentářů:

  1. Martiko máš nádherné fotky, svícen luxusní, poklop na nožce, božský. usinky se ti taky moc povedly, toto sněhové se mi moc dobře nevede péct, jsem asi netrpělivá:-) Můžu se tě zeptat kde se dá sehnat takový svícen??Měj pěkné vánoce Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Martino,
    díky za inspiraci - myslím, že co je z převážné části z cukru se našim dětem bude hooooodně líbit (také Vám děti chodí na kostkový cukr???? - Trošku mne to děsí!).

    Přeji krásné dny.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, slaďoučké je dnešní okénko... Krásné čekání na Ježíška, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, pusinky miluju, po nich bych se utloukla .................Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko my pusinky měli jen já je neschovala včas tak už nemáme:-)Krásné fotečky!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Milá děvčátka...děkuji vám za milá slovíčka ♥ pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Martinka, misa na nohe je nádherná, myslím, že je z Tchiba. Mne sa totiž už neušla. Pusinky v nej vyzerajú naozaj dobre. A ďakujem za recept, ja ich mám veľmi rada, ale som ich nikdy nerobila, takže určite ešte vyskúšam.Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty jsem delala nez jsme odjely ale takhle slusne nevypadaly .

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...