pátek 7. prosince 2012

7. prosinec ... Sváteční káva s vánočními tyčinkami...


Vítám Vás milé dámy v pátečním a sedmém adventním okénku.
Děkuji vám velmi pěkně, že jste se u mě i dnes zastavily na návštěvu ☺ a zároveň si se mnou dnes můžete dát kávičku, protože jak již mnohé víte, mou velkou slabostí a zároveň radostí je pití kávy. Mám ráda horkou, černou a hlavně hořkou kávu. Onehdy jsem četla, že vypití až šesti šálků kávy denně má preventivní účinky různých chorob. Prý už ale nikdo neříká, co to udělá s naším srdíčkem ☺ Tak to mně tedy nezbývá nic jiného než doufat, že to mé ještě dlouho vydrží ☺
Nicméně...šest šálků nevypiji, ale ty tři čtyři ano... a s velikou chutí.
Abych zůstala v tomto období stylová, koupila jsem kávu vánoční ...je vynikající, lahodná a tak voňavá.
A protože nejenom kávu máme rádi, ale také čaj, tak i ten je vánoční. Voní všemi těmi krásnými sladkými kořeněnými vůněmi...zkrátka ta pravá sváteční lahoda.
7. prosinec
❅❅❅
Káva se sladkými holemi








Milé dámy...uvařte si svou kávičku nebo čajík...
Odpočívejte nebo tvořte...
Zkrátka dělejte, co je vám libo...
A zítra zase nashledanou...



Mrkněte se ještě ke Katušce na její překrásný blog
má tam soutěž o bezva knížku


Opatrujte se ❅❅❅
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

10 komentářů:

  1. Milá Martinko, přeji ti krásné ráno a tu kávičku bych si s tebou dala hrozně ráda, třeba nám to někdy vyjde!
    Vánoční čaj od MaS je můj oblíbený, žádný advent u nás nesmí chybět.
    Moc ti děkuji za hvězdné vzpomínání, takové chvíle si člověk pamatuje celý život a trochu z nich žije, viď.
    Měj krásný pátek, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko také mám ráda dobrou kávu i čaj.
    Krásné chvíle přeji.
    My frčíme k mudr.Maty má neštovice.
    Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, ja som na tom s kávou takisto ako ty. Kávu môžem kedykoľvek a za akýchkoľvek okolností. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Martino, tak takovou kávičku bych si také dala líbit.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Martinko****
    Jůů-kafíčko bych si dala a z takového pěkného hrníčku!! ach....
    Jsem taky kafíčková :o)))
    Měj se moc hezky **ADVENTNĚ***
    papa Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, tak u takového kafíčka bych si také poseděla. Jsem proti tobě tedy břídil já dám jedno kafe denně .... ovšem v létě, když jsme na chalupě, tak tam to pak jede. Jenže mamča má teď kávu zakázanou, tak možná i tam umírníme ... ona se nám totiž o příděl kávy na chalupě starala právě mamina. No a když teď nesmí ...
    A po tom čajíku se budu muset podívat, ale až vyjedu někam do většího města. U nás je to bída!
    Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, Marti, krásný voňavý příspěvek! Škoda, že mám rýmu jak trám a všechno mi voní stejně - nijak :o) hezký pátek, L.

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Marti, to je krasny prispevek. Zaujala me ta vanocni kava, tu jsem jeste nikdy nemela. Jinak ja jsem taky kafoholik, myslim, ze 6 denne nekdy i prekrocim, ale delam si je hodne slaboucke... Mam proste kavu strasne rada! Preji Ti krasny zbytek dne a tesim se na zitrejsi okenko!

    OdpovědětVymazat
  9. Moje milá děvčátka...děkuji Vám velmi pěkně za vaši dnešní návštěvu. Ani nevíte, jak ráda bych si s vámi dala kafíčko osobně. Mějte krásnou dobrou noc, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko já tedy nepji kávičku,ale čaj,ale fotečky máš překrásné!!!!

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...