pátek 29. března 2013

Je libo bílého nebo tmavého ... ?


Posílám  velkopáteční pozdrav děvčátka
U nás to tedy vypadá spíš na Vánoce, přes noc opět řádně nasněžilo, a i teď se chumelí jako v prosinci ☺ Já tomu počasí už opravdu nerozumím. Kde je to globální oteplování to fakt nevím. Zřejmě někde v Africe ☺
Dnes jsem připravila jen takovou jednoduchou čokoládovou dekoraci. Opět jsem využila mou oblíbenou starou zavařovací sklenici, ještě je na ní krásný nápis Rex, a naaranžovala do ní zajíčka z bílé a tmavé čokolády. 
A protože je dnes "Velký pátek", tak peču bochánky. Děvčátka...jdu na ně!








Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

14 komentářů:

  1. Krásnévelikonoce.Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...i tobě krásné Velikonoce ! Pa Martina ♥

      Vymazat
  2. Marti, aj u nás to vyzerá skôr na Vianoce, ale prajem Ti krásne veľkonočné sviatky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Martina zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná dekorace, rychlá a jednoduchá:-))
    Díky za inspiraci:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, máš krásně nazdobeno. Hezké Velikonoce. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, u tebe už voní mazance, já na ně jdu zítra... Vymyslela si milou dekoraci, mám tyhle sklenice moc ráda, dají se využít na kde co...
    Přeji krásné Velikonoce celé rodině!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná dekorace Martinko u nás také chumelilo jako bázen ale přes den se ukázalo sluníčko a vše se rozteklo:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Martino
    Zajíčci jsou za sklem moc hezcí.Sluší jim to klukům.Hezká dekorace.U nás dnes taky snih.Je to už opravdu dlouhé.Krapet vylezlo během dne slunko a sníh zmizel.Hezké svátky jara Marťula

    OdpovědětVymazat
  9. Je libo tmavého alebo bieleho? No ako správny čokoholik v tom mám celkom jasne, beriem oboch :)) Krásne a veselé Veľkonočné sviatky prajem. Renata

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj Marti, máš krásnou výzdobu, zajoši jsou ve skle boží!!! Krásné a pohodové svátky.. Katka

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...