pondělí 22. července 2013

Cizrnová polévka s kukuřičnými lupínky...


krásný dobrý den milé čtenářky.
Po malinké dovolené na Slovensku 
jsem zpět doma...

což znamená, že po několika málo dnech,
kdy jsem nemusela vařit,
už zase musím.
K dnešnímu obědu jsem připravila
cizrnovou polévku s kukuřičnými lupínky.




Pokud byste si chtěli polévku uvařit...
přikládám recept a ingredience,
které potřebujete.

2 velké hrsti cizrny
3 lžíce hrašky
kousek másla
kousek klobásky (stačí  5 dkg)
čerstvá majoránka
sůl
koření dle chuti
1 bio zeleninový bujón
kukuřičné lupínky na ozdobu



► z trošky másla a hrašky uděláte světlou jíšku
► přidáme 24 hodin nabobtnalou cizrnu
► zalijeme horkou vodou
► přidáme na kousky nakrájenou pikantní klobásku
► přidáme kostku bio bujónu
► okořeníme dle chuti ( já používám koření "formaggio" )
► na závěr ovoníme čerstvě pokrájenou  majoránkou










Jeden obrázek ze Slovenska pro vás přeci jen mám...
vyfotila jsem si nádherný balkón v centru Piešťan...



No není nádherný...
a ty okenice...
Krásné !

Moje milé...mějte se moc fajn,
čeká nás prý tropické počasí,
tak já jdu k bazénu.
Pa a brzy se na Vás opět těším !



Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

2 komentáře:

  1. Martinko, moc děkuji za inspiraci, polévka vypadá úžasně!
    Dodatečně přeji všechno nej k svátku a moc přeji hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helinko...
      děkuji ti mockrát za tvé přání.
      Minule mi nešlo psát k tvému příspěvku komentář...musím se na to ještě jednou podívat.
      Pa pa Martina ♥

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...