úterý 2. července 2013

Letní těstoviny se sušenými rajčátky a chorizem...


...jsem dnes připravila k obědu.
Protože když vaříte téměř každý den v roce
jako já,
tak někdy musíte improvizovat z toho, co doma
právě máte.

Krásný červencový den Vám všem přeji ze


Dnešní recept je opravdu mou čirou fantazií.
Ráno jsem se podívala do lednice,
co mám k dispozici 
napadly mě těstovinky, tak trošku v italsko-španělském stylu.
Třeba se někdy i vám bude můj recept hodit.
Je to taková rychlovka.





Potřebujete:

těstoviny dle chuti (spíše menší tvary)
sušená rajčátka v oleji
pikantní chorizo
čerstvou bazalku
čerstvý tymián
trošku olivového oleje




1) V mixéru rozmixujeme několik sušených rajčat s bylinkami a trochou olivového oleje - vytvoříme tak jakousi rajčatovou tapenádu
2) Uvaříme těstoviny
3) Na pánvi orestujeme jemně pokrájené chorizo se zbytkem pokrájených sušených rajčat
4) Přidáme umixovanou pastu - tapenádu 
5) Smícháme s uvařenými těstovinami
6) Posypeme čerstvými bylinkami

DOBROU CHUŤ !!!!









Ani jsem nečekala,
že to bude tak moooc dobré!
Pouze nedoporučuji pro malé děti,
díky chorizu je to přeci jen trošku pikantnější.




Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

4 komentáře:

  1. Cestoviny mám rada, s paradajkami či už čerstvými, alebo sušenými, to je vždy dobrá kombinácia. Chorizzo som ešte nechutnala, to skor moj muž je na pikantné.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam,....

    Martinko, vypadá to úžasně .... těstoviny miluju .... a "rychlovky" taky, hlavně v létě, kdy se člověku nechce stát celé dopoledne u plotny ...pa, pa a krásně si užívej volno a prázdniny ... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Martinka, takéto rýchlovky mám najradšej a ešte k tomu aj výborne chutnajú.
    Pekné dni
    Jana

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...