pátek 13. září 2013

Podzim kvete i modře ...


... anebo fialově  ?



Krásný pátek milé přítelkyně.
Ve strouhách kolem mých běhacích tras jsem si všimla jemných kvítků,
které stále ještě krásně kvetou ...
a kvetou modrofialově.
Docela netradiční barva pro toto období,
ale je krásná, něžná... a mně se moc líbí.
Jak jsem se tak dívala na tu kytičku a její barvu, 
tak mě hned něco "objevného" ☺ napadlo. 
Bude to souviset s oživením mého šatníku, samozřejmě v kombinaci s háčkováním.
Už se na to těším.










A nejenom, že podzim kvete modrofialově...on v těchto barvách dokonce i plodí.
A protože:....
"Letos máme obzvlášť dobrou úrodu ostružin" ☺,
tak zítra bude nějaká ostružinová mňaminka
 k odpolední kávičce.









Utrhla jsem si do vázičky takový malý pugétek modrofialových kvítků.
Potěšte se na závěr dnešního příspěvku jemnou krásou se mnou.



Opatrujte se ♠♠♠
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

8 komentářů:

  1. Martinko moc krásné jemné fotečky jsi dnes vložila, přeji Ti krásný víkend ♥ Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ditunko ♥
      Děkuji ti moc za tvé milé zastavení u mě.
      Moc tě zdravím a doufám, že už jste doma zdraví a fit.
      Mějte se tam u Vás všichni moc fajn, pa pa Martina

      Vymazat
  2. Martinko, jestli se nemýlím, je to kakost, jako holky jsme si z těch kvítků dělaly fialové nehty :o) Máš můj obdiv, že běháš, to já nerada...
    Ostružin máme letos taky hodně, dělala jsem marmeládu, ta je vynikající.
    Měj hezký večer, moc tě zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helinko...
      jo jo, je to kakost. Psala mi to moje kolegyňka, učitelka přírodopisu. To víš, pro mě je to zkrátka luční kytička ☺
      Jinak já jsem dělala broskvovo-ostružinovou marmeládu, tak snad bude také dobrá.
      Mějte se u vás krásně, přeji fajn víkend, Martina ♥

      Vymazat
  3. Marti, krásne fotky a černice sú nádherné. Ich temná fialová až skoro čierna farba je úžasná. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím Tě, Martinko. Krásné fotečky jsi nám připravila, ty temné ostružiny v bílém hrnku... paráda!
    Užij si krásný víkend a odpočiň si, pa Monča

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, nádherné fotky! Myslím, že ta kytka je kakost. Roste mi i na zahradě kultivovanější ůžové barvě. Krásný víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, nádherné fotky i tvůj "modrofialový" příspěvek .... už se moc těším na tvůj "nový" kousek v šatníku ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...