sobota 15. listopadu 2014

Z obyčejných dřevěných kuliček ...


...se dají vytvořit neobyčejné dekorace.

Přeji příjemný prodloužený víkend Vám všem.

Protože se kvapem blíží advent,
tak i u nás doma se, kromě předvánočního úklidu, bude především zdobit.
Pro letošní rok volím jednoduché dekorace v odstínech barvy bílé, šedé, stříbrné a černé.
A poněvadž se mi nechce utrácet nesmyslné ceny za některé dekorace, rozhodla jsem se přiložit ruku k dílu a vytvořit si několik drobností sama.
V předminulém příspěvku jsem Vám ukazovala papírové dekorační koule a dnes jsem připravila pro případnou inspiraci 

kuličkové ozdobné závěsy


Abyste si i Vy mohli vytvořit své autorské dekorace, stačí jen zapojit fantazii.
Každý z nás má nějaké představy o tom, jak by to u něj doma mělo vypadat a podle toho volí barevné kombinace, materiály apod.
Mě velmi oslovují ty nejobyčejnější materiály a přírodniny, které jsou všude kolem k mání a vlastně za nulové náklady.




Od jedné milé kolegyně jsem dostala krabičku dřevěných korálků, práce na večer byla tedy hned jasná.
A protože mezi korálky byly i oválky a tyčinky, tak nějaké dekorace ještě přibudou. Jen je musím nabarvit a vymyslet, jak je přesně poskládat.
Ale to je na tom to nejhezčí. Těším se.






Mějte se moc hezky a třeba i kreativně tvořte...



Objetí všem
Martina


7 komentářů:

  1. Moc milé dekorace ;) také si to už pomalu chystám na svátky ♥

    OdpovědětVymazat
  2. naozaj krásne dekorácie...a jednoduché...jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása... Dekorace máš moc pěkné Marti.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, krása .... vypadá to úžasně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, takové dekorace mám ráda! Čisté, elegantní!
    Přeji krásný sváteční den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, ja som dianie v novembri 89 sledovala len z domu, pretože moja dcéra mala práve 1 mesiac a všetko sa točilo okolo nej.
    Stromček z halúzok sa Ti vydaril a dokonale zapadá do Vášho čistého interiéru. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...