středa 3. prosince 2014

Vánoční koleda


Posílám pozdrav Vám všem !

Minulý týden, z úterka na středu, mě opět přepadla má občasná "nespavá".
Co dělat?...vzít žehličku a žehlit?...☺ no komu by se v půlnoci chtělo?...to tedy nevím, mně ne!
A L E ... vzpomněla jsem si, že jsem ještě nezkoukla film na motivy knižního originálu Charlese Dickense

VÁNOČNÍ KOLEDA
A CHRISTMAS CAROL



Šoupla jsem tedy "flashku" do DVD a už to jelo.
No krása nesmírná...i jsem slzičku uronila, když měl Tilínek umřít.
Jak pravdivý je samotný příběh, o tom vůbec netřeba mluvit, to každý posuďte sám.

A když jsem pak kolem druhé hodiny vlezla do postele, usnula jsem "natošup".
Ráno na mně to ponocování vůbec nebylo znát. Naopak...byla jsem plná elánu a hlavně, měla jsem úsměv na tváři.



Objetí všem
Martina

7 komentářů:

  1. Vánoční koleda je můj oblíbený vánoční program.Ať kreslené nebo hrané-naprosto úžasné a dojmě mě to vždycky:)Přeju klidné Vánoce a ničím nerušené noci:) Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko,
    film neznám, díky za tip :-)
    Jdu si ho stáhnout.
    Krásné adventní dny !

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, tak to se mi občas stane ta "nespavá" a někdy trvá dlouho.....a díky za typ, taky film neznám.
    Přeju krásný a klidní adventní čas. Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, taky občas mívám takové noci... ale tenhle film jsem ještě neviděla,. tak moc děkuji za typ.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeee, ten je můj oblíbený. Plánujeme ho na tuhle adventní neděli. Minulou to byl Polární expres, ten mám taky moc ráda. Přeji hodně krásných chvil v tomhle kouzelném čase, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, tak jsem si ten film už sehnala a těším se až se na něho podíváme.
    děkuji za tip. Majka

    OdpovědětVymazat
  7. Ten film miluju, nádherně udělaný, krásná atmosféra staré Anglie a moudrý. Pouštím si ho v adventním čase každou chvilku, i jako kulisu :):) Moniša

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...