pátek 6. února 2015

Bílým hyacintem


v interiéru se nikdy nic nepokazí.

Přeji příjemné páteční odpoledne Vám všem!


V komentářích k minulému příspěvku mi naše milá Helenka napsala, že se jí zdá, jakoby se můj blog měnil od původně  háčkovacího blogu k blogu o životním stylu.
Má určitě pravdu (i já totiž procházím určitými životními změnami), ale na háčkování jsem nezanevřela. Jen jsem na chvilku uložila háček do hajan.
Příští týden máme ale jarní prázdniny, tak mému starému háčku nastavím budík, aby se zase probral k životu.
 Potřebuji...no spíše si tedy přeji obdélníkový světlounce tyrkysový šál přes bílou košili, a tak si ho budu muset uháčkovat...nedá se nic dělat ☺
Určitě Vám pak výsledek ukážu...nebojte.


Bílé hyacinty jsou vždycky fajn. 
Dnes jsem ale popustila uzdu barevnosti a v Lidlu  zakoupila řezané tulipány růžové barvy a řezané fialové hyacinty. 
Ve váze jim spolu sluší, co říkáte?



A tak jsem si v dnešním mrazivém dni donesla domů kousek jara.

Moje milé...
přeji Vám příjemný víkend
ahoj
a


Objetí všem
Martina



5 komentářů:

  1. Ahoj Martinko, máš to doma moc krásné.V Lidlu jsem ve čtvrtek u kytiček zaváhala a dnes už zbyl jen jeden svazek zmrzlých tulipánů...Korálky mám www.korálky.cz Hezký víkend pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...děkuji!
      I za tip na korálky. Ahoj Martina

      Vymazat
  2. Marti, takéto krásne kvietky vždy potešia. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Pozdravujem Martinka mas doma krasne "jaricko"... Musim sa priznat, ze s rezanymi hyacintmi som sa este nestretla :) Krasny vikend Mira...

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko,u Vas je to vždy krasne,rada k Vam nahližim.
    Přeji krasny vikend,pokud možno slunečny.
    Atka

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...