čtvrtek 19. března 2015

Svět není jen černobílý...


ale naše letošní Velikonoce
 tedy 
černobílé budou, 
vlastně už tak trochu jsou ☺


Dnes mi přišla vajíčka od Madam Stolz,
a tak... hned s nimi na větvičky.


Jsou úplně malinká, ale moc milá.
Hned jsem je navěsila na březové větve u krbu.
Možná, že je ještě přesunu někam jinam, ale to ještě vyplyne.
Abychom to neměli jen v černobílé, tak trošku sluníčka jsem přinesla s nádherně žlutou primulí.

Určitě žlutou ještě zopakuji na povlacích polštářů, ale to až během víkendu.

Děvčata, neviděli jste dneska některá východ Slunce?
Já jsem dnes vstávala brzy a přímo do koupelny mi zářila obrovská rudá koule (máme koupelnu na východ, tak jsem to viděla opravdu překrásně).
Bylo to nádherné. 
O to víc, že bylo jasné, jak hezký den se opět rýsuje.
Pět minut před půlnocí nám začíná astronomické jaro...
užijte si proto všechny jarní dny dosytosti.
Mějte se krásně
JARNĚ



Objetí všem
Martina

6 komentářů:

  1. Nádherná jsou ...Hezké jarní dny přeji Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, parádní vajíčka. Vidívala jsem východ slunce téměř každý den, když jsem jela do práce - párkrát jsem se skoro vybourala, když jsem se kochala. Teď už vstávám za světla, tak sluníčko nevidím vstávat, ale zase se kochám západy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, vsadila si na klasickou barevnost a vyplatilo se - elegance a vkus.
    Východ slunce jsem dnes neviděla, byla jsem vzhůru dřív, než sluníčko vstávalo, ale je krásné, jak se teď rozednívá...
    Krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, tak to sa teším na čierno-bielu kombináciu. Vajíčka sú roztomilé. Vidím, že i Ty si pomaličky podľahla tejto klasike ako ja.Krásny deň Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Mila Martinko,krasne dekorace moc se mi u Vas libi.
    Jelikož rano jezdim do prace moc brzy,tak vychod slunce nevidim,ale včerejši zatmeni bylo něco nadherneho.Přeji Vam vikend plny slunička.
    Atka

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčátka,velmi vám všem děkuji. Martina

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...