pondělí 14. září 2015

Pro uklidnění mysli ...



Krásný den všichni.

Ač školní rok běží už třetí týden, mám pocit, že jsem se ještě zhluboka nenadechla.
Jen těžko chápu, že v dnešním přetechnizovaném a přepočítačovém světě, se stále tolik lpí na "papírování." Ale kdyby jen to...dobře...,ale my to musíme vše vypisovat dvojmo. Jednou do virtuální podoby, jednou do papírů. A běda, když to nebude dobře...ach ach
Celý svět, mám tušení, zahyne nakonec na papíry ☺

A proto dnes, když jsem přišla z práce a odvezla Terinku na autobus do Prahy, vydala jsem se do přírody na mou obchůzku. Přinesla jsem si pak s sebou domů spoustu krásných podzimních přírodnin pro potěchu oka i srdce.
























Přeji Vám hezké dny babího léta a nezapomeňte...čeká nás ještě jedna společná marmoška...letos už opravdu (slibuji ☺) poslední. Bude ryze podzimní, voňavá, s plnými hřejivými chutěmi a vůněmi.



M.


12 komentářů:

  1. Martinko také jsem si z lesa přinesla místo hub plno šišek, ale jen smrkové, příště musíme zajít do jiného lesa :o)). Stále se ještě chystám uvařit tvou cuketovou marmošku. Na povidla nemám švestky a jsem zvědavá co nám ještě nakonec nabídneš.
    Tak hezký čas (bez přívalu papírů).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. vida, sbírat šišky mě nenapadlo a přitom taková krásná dekorace

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko...i já jsem včera byla v lese na šiškách a také načerpat energii...mezi stromy je mi prostě fajn....
    S těmi papíry je to přesně jak píšeš...:o((
    Krásné babí léto,pa Jana

    OdpovědětVymazat
  4. ...ještě jsem zapomněla...fotečky jsou krásné.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko,
    máš pravdu to papírování je stále stejné :-o
    Já o víkendu dostala malé broskvičky a tak jsem ještě také neplánovaně dělala marmeládu.
    Moc ti děkuji za tvůj pochvalný komentář k mému minulému příspěvku :-)
    Muži doteď vrtá hlavou, jak to, že mě oslovuješ stejným jménem jako jen on ;-)
    Krásné babí léto !

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, jsem na tom stejně, mám pocit, že kvůli všemožnému papírování a IT "vychytávkám" nestíhám pořádně dělat svou práci (opravdu se věnovat dětem)... já si zas pro uklidnění doma natírám ;-). A do lesa se chystám taky, na větvičky... Tak ať brzy to administrativní září překleneme a můžeme konečně dělat to, co nás opravdu baví!
    V.

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, škoda, že je u nás - hlavně v ČR "přepapírováno"! Zdá se ale, že je to čím dál tím horší, (co by ti nahoře také dělali, že? Musí mít přece nějakou náplň práce, proto vymýšlí nesmysly..)
    Podzimní dekorace opět pohladila, fotečky krásné! Martinko, těším se na další dobrůtky a Vaše nápady! Přeji pěkné zářijové dny. Libuš

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, krásná potěcha ducha i očí. A na podzimní marmeládu se těším, z čeho asi bude? Z dýně? Z červené řepy? no nechám se překvapit.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, kytice je nádherná, jemné, zemité a uklidňující tóny. Přesně moje gusto. Hezký den, Alča

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, zrovna včera jsem se rozčilovala - všechno je on line, ale pro jistotu ještě na papír (a 2x)
    Procházka po venku je opravdu často dobrým lékem... a takové úlovky :o)
    Těším se na marmeládu a přeji hezké bezpapírové dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Nadheru si si priniesla ♥ Alexandra

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji moc za tento velice krásný příspěvek :) Úplně mi to zahřálo u srdíčka. Víte, já si hrozně ráda pročítám váš blog, kor večer, když si dám večer cbd kapsle a mohu tak přemýšlet třeba i o tom, co jsem celý den dělala a jen tak si v klidu odpočívám... To mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...