sobota 25. února 2017

Přirozená dělba práce


dnes u nás doma vzala za své.

Manžel měl dopolední pečící náladu ☺
Jeho štrúdly s povidlovým potůčkem uprostřed voňavých jablek jsou naprosto dokonalé.
Všeho tam musí být přesně akorát.
Tohle já tak dobře neumím ☺
Manžel vždy sám o sobě ze srandy říká: "Lhal bych, kdybych říkal, že nejsem dokonalý." ☺☺☺
No tak my ho s dcerou necháváme v jeho přesvědčení, ať je chlapec spokojený ☺
Ale je fakt, že štrúdly umí nejlepší.

Pán domu v akci ... ☺
To je super pohled ne? ☺
Jen ať chlapec maká. Ale nebojte, ani já jsem nezahálela. Někdo zase musel uvařit, vyluxovat, vytřít, vyprat, ustlat, utřít prach...tak nevím no? máme to doma vyvážené ☺☺☺
Příští týden mám jarní prázdniny. Ještě se budu doléčovat z mého "brutálního nachlazení" ( v životě mi ještě nebylo tak bídně, jako letos), ale hlavně chci pořádně provětrat můj nový foťák. Doufám, že bude alespoň pár dní sluníčko. To je hned lepší nálada a hlavně dobré světlo na focení.
Mějte se fajn a brzy na shledanou.

M.

22 komentářů:

  1. Dílo vypadá krásně. Musela to být mňamka. Šikovný manžel. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, mňamka to je. Vždycky se jen zapráší ☺
      Pa M.

      Vymazat
  2. Téda, vy máte doma ale šikovného taťku! :-) To se jen tak nevidí, aby chlap doma upekl něco dobrého. Moc ho chválím! Štrúdl totiž vypadá báječně, hned bych jeden kousek ochutnala. :-) A copak jsou ty černé kousky mezi jablíčky? Ta povidla? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucie, děkuji za vaše zastavení a ano, jsou to povidla a také ořechy. Jó...to náš taťka šikovný je. Musím ho využít ještě doma, protože za chvíli už bude pracovat jen venku ☺
      Mějte se prima, M.

      Vymazat
  3. Není nad to mít doma pečící a vařící poklad ;-).At odejdou nemoci s prvním březnovým dnem nejpozději a hurá do jara...H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. Poklad teda máme, hlavně když nemá náladu ☺☺☺
      Paa M.

      Vymazat
  4. Martinko - chlapům to v kuchyni docela sluší - mějte oba krásný víkend !! Iv

    OdpovědětVymazat
  5. ,,Štrúdl s povidlovým potůčkem" je určitě jen jeden. Chlapi, když to umí(a ještě je to baví), tak to prostě umí!
    P.S. Také mi v životě ještě nebylo tak bídně, jako letos...Ať virózy definitivně odejdou do pekel!
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No letos mě to tedy úplně skolilo a stále to není ono. Tak snad se to opravdu s prvními jarními paprsky zlepší.
      Pa M.

      Vymazat
  6. No, já jen zírám! Že chlapi vaří s masem, to je jasné, ale štrůdl... A vypadá dokonale (štrůdl i manžel v kuchyni :o))
    Martinko, rychle se uzdrav, ať si užiješ prázdniny.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, no tak ten můj spíš právě peče, i když maso na grilování si nakládá také sám.
      Měj se prima, pa M.

      Vymazat
  7. Štrúdl vypadá k nakousnutí...
    Moje drahá polovice, ze sladkého dělá jen vdolky. Ale vaří - třeba roastbeef dělá skvostný. Prostě máme doma poklady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, poklady to máme. Jak už jsem psala, hlavně když nemá náladu, tak je to poklad ☺☺☺
      Pa M.

      Vymazat
  8. Martinko, máte doma tedy šikulku! Jistě dostal zaslouženou pochvalu za takovou dobrůtku. Můj manžel sladké moc rád, ale je raději, když tohle připravuji já...Zato zase uvaří,ne sice vždy - včera třeba výbornou rajskou, pěkně na zelenince, ovšem knedlíky zpracuje pekárna - to další je už pak "natošup".
    Přeji brzké uzdravení. Libuš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, děkuji za vaši návštěvu. Musím muže ještě využít. za chvíli začnou venkovní práce a to už ho pak doma neudrží nic.
      Mějte se fajn, M.

      Vymazat
  9. Štrúdl vypadá naprosto skvostně, máš šikovného manžela, klobouk dolů. Dneska se na štrúdl také chystám, ale takhle " vystajlovaný " ho mít určitě nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji za manžela za pochvalu. Já mu vyřídím, jak je šikovný.
      Měj se prima, M.

      Vymazat
  10. Hmm, toho ja se doma asi nedockam, strudl vypada bajecne, takovy poctivy. Preju brzke uzdraveni a hezke prazdniny:-). M.

    OdpovědětVymazat
  11. Mohla bych se prosím zeptat, jaký foťák jste si vybrala? Já pořád vybírám a jsem nemožná, nemohu se pořád rozhodnout. Děkuji Ida, jo a hezké prázdniny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikon D 5100. Ještě budu ale přikupovat navíc jeden objektiv - pevnou padesátku.
      Je to zrcadlovka, ještě jsem žádnou neměla, a tak mé učení s ním je těžké. Já to ale nevzdávám ☺
      Hezký týden, M.

      Vymazat
  12. Marti, dobre to máte rozdelené. Ty si mala štrúdľu za odmenu za toľko vykonanej práce. Povidlový potôčik, to je krásne pomenovanie. Musím vyskúšať. Tiež ma trápi nachladnutie, v hlave treští, dutiny zavalené, no hrúza. Pozdravujem a prajem nám skoré uzdravenie. Andrea

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...