neděle 23. července 2017

Malý večerní pozdrav





...když rozkvetou všechny obří koule bílé hortenzie, tak alespoň jednu musím uříznout do vázy.
Krásná stylová váza House Doctor Nature jako by byla složená z jednotlivých hortenziových kvítků.
Vázu jsem si moc dlouho přála, a protože jsem měla minulý týden svátek, tak...☺☺☺ ji mám. Asi jsem byla hodná ☺


Přeji Vám příjemný nový týden. 

M.



10 komentářů:

  1. Martinko, váza je opravdu nádherná!!! Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Váza je moc pěkná, zajímavá. Taky mám ráda hortenzii ve váze.
    Hezký prázdninový den!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  3. Nemůžu se rozhodnout, která je krásnější...Váza nebo hortenzie?
    Hezký týden
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  4. Krása. Také jsem po této váze před časem pokukovala, dokonce jsem viděla i návod na DIY, ale nemám ani jednu verzi��. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, krása .... ta vázička je nádherná .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná váza a hortenzie - o tom není třeba ani mluvit...
    Martinko, měj krásný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti vázička sa k hortenziám naozaj krásne hodí. Prajem všetko dobré k sviatku. Andrea

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...